JohhnyB Creative Commons License 2024.02.12 0 0 1153

Sziasztok! Elmesélem az én történetem is röviden, okulásul. Tavaly nyár elején rengeteg problémám volt az egyik rezsi szolgáltatóval. Gondolom nem voltam ezzel egyedül. Egy közösségi médiás csoportban ajánlották a DAS-t, hogy ez milyen jó ilyen esetekben. Kaptam az alkalmon, nem találtam soknak a havi díjat, ezért előfizettem, szerződtem. Az volt a szlogen, hogy az előremenő ügyekben tudnak segíteni, ami részben érthető. Tehát a szerződéskötést követően nem sokkal bepanaszoltam a számlák miatt az érintett rezsi szolgálatót a DAS-nál. Az ügyvéd, akit kijelöltek mellém finoman tájékoztatott, hogy bizonyos esetekben csak 3-5 hónap letelte után hajlandóak letelni, de ő nagy kegyesen, szívességből megfogalmaz egy levelet a szolgáltató felé. Ez volt nyár közepén, lebeszéltük a levél tartalmát, majd semmi. Közben egyre mérgesebb lettem rájuk, azonban családi okok miatt nem tudtam foglalkozni vele, ezért november végén küldtem egy érdeklődő e-mailt, aztán még egyet pár héttel év vége előtt, amiben szerepelt a felmondás szó, hogy mégis mi a búbánatos, véreres.. nemi szervének fizessek pénzt, ha még választ sem adnak. Na erre reagált az ügyvéd egyből, hogy az első levélre nem jött válasz, meg különben is, ő csak szívességből küldte el a levelet. Kérem-e a levél újra elküldését.. Ezt is kétszeri levéllel kellett kihoznom belőlük, a második levélben szerepelt a felmondás szó lebegtetése. Na ezt a semmit tevést meguntam és pénteken elküldtem a tényleges felmondásom elektronikusan. Erre ma reggel már jött a levél, hogy mit is írt vissza az szolgáltató.. Nesze semmi fogd meg jól volt a válasz. A felmondásom fenntartom, mert ezt én is eltudtam volna intézni magamtól, sokkal rövidebb idő alatt. Akinek van a felmondásban rutinja, attól kérnék tanácsot, hogy érdemes postai úton is elküldeni a felmondást?