DKori86 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 79668

Igen, vannak részletek amit nem pontosan tud, de összességében nagyon pozitív kicsengésű cikk. :) És a lényegével, fő mondanivalójával pontosan ugyanezt érezzük mi is: a kor színvonalán egy egyszerű felépítésű autó, ami egyszerű anyagokból építkezik...viszont éppen ennek is szerepe van a tartósságában. Kb új korában se volt egy Audi minőségérzetű, viszont 16 évesen 230+e km-el is pontosan ugyazt és ugyanúgy tudja, mint 0km-esen, egyáltalán nem érződik elhasználtnak/fáradtnak...nincsenek lekopott gombok (ala Vw...), nincs lógó tetőkárpit, elengedett ragasztású ajtókárpit, elektromos anomáliák stb, teljes természetességgel működik ugyanúgy mindene, mint anno a 0km-es tesztautókban amiket vezettem (és e mellett kevés pénz ráfordítással karbantartható, megóvható az állaga). Ezt nagyon csípem benne (emlékszem amikor megjelent 2005ben nekem egy 2000es Punto II-m volt, és hosszú sztori de lehetett volna nagyon kedvező lehetőségem, mondjuk úgy "kedvezményem" Swiftre, de anno fanyalogva néztem a full műanyag ajtókárpitot, a bajúszkapcsolókat meg a sprődségét a Puntohoz képest - és aszontam, hogy GS alatt nem kell semmi, GSre meg nem volt keret a letolt árakkal se huszonéves egyetemistaként... - na most ennyi idősen meg lehet nézni mennyivel fáradtabbak általában az Európaiak, pedig máig olasz fun vagyok :) ), jól megy, nem eszik sokat, kis fordulékony, a szögegyszerű futómű és "alap" (de ugye akkoriban 60le-sek voltak a legtöbb offnál a belépőmotorok, ez meg 92...) motor ellenére is lehet vele ízeset autózni a sarkokba kitolt kerekeivel, tulandonképpen éppen elférni is el lehet benne két gyerekkel is (csak csomagból ne legyen akkor nyaralásnyi...), szóval én nagyon élem. :) (pedig a családi extrás nagykombi utazónkhoz képest szögesen más világ :) ).

 

Váltódnál lehet esetleg kuplung nem emel ki rendesen vagy munkahenger hiba?

Előzmény: Meister (79667)