TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.01.08 -2 4 109990

Van egy "m" betűs szó a VTM és a KM nevében, - a BKVéban ugyan nincs, de... - , amiből erősen következik az, hogy mivel kellene foglalkoznia a tárlatoknak. Ha Budapesten, a BKV számára az Agorának " semmilyen történelmi jelentősége nem volt azon kívül, hogy ez volt az első alacsonypadlós csuklós busz a városban, amit egyébként ki nem szar le... Máshol se raknak el minden jelentéktelen szart," akkor ez hatványozottan igaz a VTM/BKV buszflotta kb felére, ugyanennyire fontos meg kb. a flotta még harmada. 
Alapvetően azzal egyet értek, hogy az Agora hanyagolható típus, de a BKV/VTMnek határozottan nem lett volna dolga nosztalgia flottában szereplő típusok többségével foglalkoznia, így mondjuk a 284-es, vagy a Gíron budapesti, BKVs szerepéhez mérten viszont már számottevő az Agora. 

Előzmény: torqmatic (109987)