TorzónBorzAlom
2024.01.08
|
|
-1 2
109986
|
kurva sokan kíváncsiak
Ez abszolúte lényegtelen, ha a kérdés az, hogy mi a dolga a BKV/VTM-nek, és mi a KM-nek. A BKV-nak sem a Girónnal, sem a pécsi 284-essel, sem az 55-össel, sem az Egyedikkel nem kellene dolga legyen. Pláne, amíg nincsenek olyan, a fővárosi közlekedést meghatározó járművek (ezekből van könnyen elérhető roncs, bár általában nem fővárosi eredettel) mint az ITC600 vagy az IC600 - esetleg kevésbé meghatározó, mint az Ikarus 30 vagy 31. Vagy esetlegesen a jelenleginél több változatú Ikarus 260/280. Ezek megőrzése ugyanis a VTM feladata.
A normálisan utángyártott 293-assal a Közlekedési Múzeum foglalkozhatna, de akkor pedig kb bármilyen valaha Mo.n gyártott járművet újra lehetne gyártani. Mert "kurva sokan kíváncsiak" rá. |
Előzmény: torqmatic (109983)
|
|