trizs77 Creative Commons License 2024.01.04 -1 2 109916

Ezt valamelyik rendszám fetisisztáktól kérdezd......................:-)))

 

 

a KISALFÖLD ezt a mókát azzal kezdte, hogy egyéni felbuzdulásból 1974 novemberében az akkor átvett 7 db IK_255-ös autóbuszát, átfestette volán sárgára.

Ezek a GC 68-81-től tartozó számtartományba tartoztak és bordó-vaj színben érkeztek.

 

Nos a vadi új buszok átfényezése volán sárgára nagyon kiverte a biztosíítékot a Lenin krt.96-ban.

Úgy, hogy az eredetileg tervezett 7 db buszból csak 4 lett átfényezve.

 

Voltak csatározások.

A cég akkor még nem KISALFÖLD Volán volt,  hanem19.számú volán ezt saját hatáskörű dolognak tartotta, az akkori Volán Tröszt egyes felső vezetői viszont mindenféle fegyelmikkel, főbe lövetésekkel fenyegetőztek.

(a Volán tröszt akkori vezérigazgatója Dr.Tapolczai Kálmán nem állt be a héjják sorába)

KPM-s főnökömnek kellett lecsillapítani a kedélyeket.

 

Eltelt 4 év és Győrben újból eljátszották ezt az első 256-sok átvételekor.

Azzal a különbséggel, hogy míg a 255-söknél átvették a gyártól a bordó-vaj színű új buszokat és azokat másnap otthon átfényezték, a 256-nál már nem így jártak el.

Valahogy megbundázták, hogy már Fehérvárról eredeti echte volán sárga gyári fényezéssel kapják meg a 2 db buszt.

A balhé elmaradt de Zahu - a szakmai béke fenntartása kedvéért - azt javasolta nekik ne Budapestre járassák ezt a két buszt.

 

Az egyik biztosan a Győr-Szombathely-Győr járatot járta ami akkoriban egyetlen fordulót jelentett naponta.

A másik meg (???) a Győr-Nagykanizsa-Győr járatra kerülhetett.

Ez utóbbi nem biztos.

 

A két 256-os rendszámában nem vagyok biztos, de lehet, hogy a :

      - GF 16-30

      - GF 16-31

lehetett ?

 

 

 

 

Előzmény: FLR373IC12 (109914)