V43.1371 Creative Commons License 2023.12.19 -3 3 1024

Sajnos vannak vonatok, amiket nem Flirttel-Kissel kellene kiadni, hanem megfelelő lenne a posta inga is. Mit keres Flirt Nyíregyházán? Debrecenben? Egerben? Gyöngyösön, stb. (Ez szintiszta politika. Nyomásra, mint, ahogy elérte a kedves aranyos valaki, hogy a Miskolci IC-k megálljenak Hatvanba). Ezeket ki lehetne váltani posta ingákkal is. Menetrendjüket a menetdinamikájukhoz kellene alakítani. És már is megoldható, hogy az aglomerációban Flirt-Kiss járjon.  A fecskéket pedig át kellene székezni IC minőségre, tágasabbra,  ha már egyszer közlekedtetik IC járatban, korszerűsített tárcsafékes forgóvázakkal .  Akkor nem utazna a vasutas sem autóval 1.oszt. szabadjeggyíel a tárcájában.  Az ingát meg lehetne valósítani  úgy, hogy a jobb menetdinamikát produkéljon  szendvicsben két mozdony közé 6-7 kocsit, mint, ahogy az olaszok elkezdték egy pár éve az E464, sőt E 402-vel.  Itáliában az új motoronatok szállításával a "kis Traxxok" (E464) sok vonalon már nem vezérlóvel közlekednek, hanem szendvicsben, két mozdony között 5-9 kocsival, még IC, IC notte viszonylatokon is, mer egyre több a felszabaduló mozdony. (Pedig készólt belőlük vagy 700, valszeg 10 év múlva csak szedvics lesz, vezérlő kocsi nélkül.)

Előzmény: H_CS (1007)