Káun Creative Commons License 2023.12.18 -2 2 109822

Ezt nem tudtam

Az mindenesetre pozitívum hogy sokan megmentik az ikarusokat, kár hogy anno sok értékes kocsi került selejtezés után bontóba.Pl.az első 415 ös ,CLU 227, az ha BKV s maradt volna végig, most megőrzött kocsi lenne, szerintem.De a nógrad volánhoz került, 1989 ben, 2001 ig járt is.De a minszki Proto 435 ös, ami 2012 ben lett szétvagva, is ilyen.

Mar nem üzemel proto 400 as a világon, max az a 435 ös(5.ként készült el) ami angarszkba járt, az megvan még?

A karlovy variban szolgált kocsi 20 éve van szétvagva.(435.P2)

Az nagy öröm, hogy a salgótarjani 2 proto 435 meg lett mentve.Hasonlóan a GFX 101 hez, amely a világ 1.teljes alacsonypadlós busza.Sajnos kevés kocsi van a protokból amit megmentettek.

A 200 As csaladból is sok kocsi jutott bontóba amit még lehetett volna menteni.Most nem azt hozom ki amit múltkor, hogy más micsodajaval verem a csalánt.De aki megment buszokat, van rengeteg pénze.Az megengedheti magának,hogy kiválasztott kocsikat is vegyen meg.A 400 as család ugyan nyilván dragább mint a 200 as de egyedibb is.

A 200 asokból egy sima rancajtós 280 as pl. is sokat ér, mondjuk mert benne van az amiért beleszerettem, vagy beleszerettünk a buszok a.Nekem korlátozott szamú lehetőségem van ezekre a buszokra, hogy utazzak vele, nosztalgiamenetben.De sokkal utaztam már, még 2015 ben is.Ezek zöme nem lett megmentve.

 Száz szónak is egy a vége: Az Ikarus bármelyik példanya megérdemli hogy megmentsék.Nem lesz méfegy busz,  ilyen mint az.

Azért osztottam több bekezd3sre ami nem.indokolt, hogy jobban áttekinthető legyen.

Előzmény: D 20 (109821)