Káun Creative Commons License 2023.12.13 0 0 1782

Ja itt kihagytam hogy a tömegközlekedés egyre összehangolatlanabb ,ritkább , már 26 éve megszünt a buszallomas a város központjában,ahol legjobb helyen volt.Aruhaz épült a helyén.Igy sok kilométert tesznek meg ,kvázi szellemjáratként, utas nélkül ,vagy 1-3 utassal, így halmozva a felesleges kilométereket.

A menetrendet amúgy is olyan szerkeszti aki nem tarjánban lakik.Ez is gond 

Ha én csinálnam az hótbiztos,   sokkal jobban megcsinalnám de biztos mások is.Akik itt laknak.

A buszok piszkosak, leharcolt állapotban vannak, pár kivételel 20 év közeli korúak.Az 1 szem elektromos busz hol jár, hol nem, idén megint rossz kedve van.Mondjuk eleve nem értettem , értettük sokan a vételi okát.Ahol 20 éves a buszok átlagéletkora ott nem feltétlenül elektromos buszok beszerzése a legégetőbb.Ennek ellenére pár év múlva teljes flotta elektromos lesz tervek szerint.Ezek lényegekkel több problémaval járnak mint a 80 As évekbeli Ikarusok, amik 7 éve még szerves részei voltak a helyijáratnak is.Persze haladni kell a korral, fontos új buszok vétele.

de Itt pár éve 30-33 éves buszok is jártak.Mégse robbantak le lépten nyomon, mint sok fiatalabb társa.

Nem akarok flottabemutatót tartani nem az a topic lényege.De használtan kerülnek ide buszok.

A buszvezetők elég sokat dolgoznak saját zsebre.Bar ez országosan így van.Nyilvan vannak rendes sofőrök.Ezt sokan megállapithatták , hogy virágzik a maxizas..

Na , száz szónak is egy a vége: raférne egy alapos javítás a helyijaratra is!