Nekem volt 2016-os és van 2018-as cvt váltós. Közben volt egy facelift. A két autón sem egyforma a gázreakció. A korábbin valóban nagyobb bokamozdulatot igényelt, de azért ha odaléptem, akkor azért jól megindult. A facelift után ez egy kissé "javult".
Az elsőnél én őszintén szólva betettem egy gázpedál tuningot (ez egy teljesen 5 perc alatt, meglevő csatlakozók közé berakható automatika volt), azzal nekem jobb lett az érzés.
Egyébként, alul viszonylag nyomatékszegény a 2015-2020 motorja, nyilván köszönhetően az euro6-nak is. Szereti ha pörgetik, attól nem kell félni. 3000 környékén kezd virgonc lenni. A 2002-eshez képest biztos hogy jobban kell hagyni pörögni.
Ha bp-en vagy, nem zárkózom el próbakörtől.
A cvt valóban igényel gyakoribb olajcserét a manuálishoz képest, de azért a motorolaj cserével azonos intervallumot túlzás emlegetni. Cvt-ben 40 ezrenként az előírás, motorban 10 ezrenként.