AKF996 Creative Commons License 2023.11.08 0 0 109599

Na, ezt sem tudtam. Érdekes, hogy idővel konkrétan 'beköltözött' ezek szerint a bontó a város széléről a belvárosba, pedig ekkoriban már régen ellentétesek voltak a folyamatok gondolom. A 2000-es évek elejétől aztán már a dorozsmai úti MÉH-telepre vitték a leselejtezett tiszás 200-asokat a Bakayról, ami meg akkoriban ott volt valahol a Penny market mögött közvetlenül (ma már az sincs meg, legalábbis nem bontó van már ott se egy jó ideje, az tuti).

 

Pl. nem tudom eldönteni, hogy HB-nak ezen 2004-es felvételei néhai ex-tiszás roncsokról hol is készülhettek pontosan, merthogy az már biztos, hogy ez nem egy szegedi belvárosi környezet, sőt inkább nagyon is vidéki:

http://hbweb.hu/fg/fg03142/html/kep559.htm

http://hbweb.hu/fg/fg03142/html/kep560.htm

http://hbweb.hu/fg/fg03142/html/kep561.htm

A sárga 280-as egyébként az egykori ABU-358 volt, ha minden igaz, ami 1982-től 2002-ig járta a város útjait. (Mint legutolsó eredeti volán-sárga busz a helyi állományon belül, nem mellesleg.) Szerencsére még fénykorából is maradt fent róla felvétel, szerintem baromi jól nézett ki:

http://hbweb.hu/fg/fg03141/html/kep11.htm

 

 

"Sok alkatrészt hoztam el tőlük. Még 2003-ban is."

 

Például ilyenekből mint az AVD, csak már nem egyben, hanem darabokban?

Az igen érdekes lehet! Egy ős-rábás 280-as híd nincs nálad esetleg valamelyik volt szegedi gépezetből? :))

Előzmény: Mwin (109595)