trizs77 Creative Commons License 2023.11.03 0 1 109552

Az 50-100 buszt nem bontásra értettem.

Oda is írtam.

Hanem napló vezetésre.

 

1980-ban amikor azt a 6 db kísérleti 266-t kapta a VOLÁNBUSZ (amiből 3 db-t az Andor utca) már volt havi brutto 1000 Ft.- arra, hogy igen részletes naplót vezettessenek velünk az egy hónap történéseiről.

 

A 6 buszt - elméletileg 12 sofőr vezette.

A gyakorlatban 15-18 fő.

Az értékelésre meghívtak az KARUS-ba az összekötő mérnök sráccal együtt.

 

Az IKARUS-szos mérnökök mutatták a 6 naplót.

 

A Galga vidékre kiadott busz naplójában napokon keresztül annyi volt : minden rendben.

Ezzel nem mentek sokra.

 

Tehát a 100 db napló vezetése azért lett volna fontos a nullszériáknál, mert az előírt idő után minimum 20 db naplót ki kellett volna dobni a kukába mert használhatatlanok.

Úgy ítélem meg, hogy az ilyen adatmennyiség feldolgozására már akkor is volt mód, még ha számítógépek nem is léteztek akkoriban.

Ott volt egy sereg (több mint 100 fő) közlekedési szakos középiskolás, főiskolás és egyegyetemi hallgató aki évente évfolyam munka vagy diploma munka témáért kopogtatott az IKARUS ajtaján.

 

 

Előzmény: torqmatic (109551)