Te dolgoztál olyan buszon amin nem volt műszaki?
Te biztos nem hoztad ki úgy.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nem.
És a közhiedelemmel szemben a közforgalmú autóbusz társaságoknál ez nem is fordult elő rendszeresen.
Mivel akkoriban kartoték rendszerű nyilvántartás volt épp elég volt ha MUCIKA a Járműgazdálkodási Osztály adminisztrátora elírt egy dátumot, ami tovább ment a cégen belül és a busz valóban műszaki nélkül ment ki rövidebb vagy hosszabb ideig a garázsból.
Ez legtöbbször az egyedi beszerzésű buszoknál fordult elő.
De kb. 1972 után ezeket a rendszereket úgy megszigorította a KPM Autófelügyelet, hogy ez igen ritkává vált.
Előfordult utána is, pláne a fehér rendszámos buszoknál.
De KV és Volán társaságoknál nagyon ritka volt.
másik
Kivittem volna ?
Valószínűleg igen.
Mert ha felültél egy buszra, pláne hajnalban mínusz 5 fokban befagyott szélvédőkkel, jéghideg ülésekkel akkor megnézted, hogy víz-olaj rendben van e, esetleg az ékszíjak épek e, de biztosan nem néztük meg a forgalmit.