trizs77 Creative Commons License 2023.11.01 0 7 109511

A korszak többi 200-as szériája is ilyen volt?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Vegyük sorba.

 

 - IKarus-211.

Különösebb probléma nélkül álltak forgalomba. De tudni kell, hogy az első pár évben tényleg csak munkásszállításra használták a téeszek és a vállalatok, tehát arra, amire épült.

 

 - Ikarus-250.

Kitárgyaltuk.

A nullszéria 3 évvel követte a protó típust.

1967-1970

 

 - Ikarus-255.

Voltak gyermek betegségek, de nem komolyak.

Egyből mély víz.

Távolsági forgalom.

Beváltak.

 

 - Ikarus-256

Első perctől kezdve jól muzsikáltak.

Különösebb gond nem volt velük.

minden Volánnál a távolsági és a különjárat alap típusa lett.

 

 - Ikarus-260.

A protó típusokkal sok kínlódás volt.

A sorozatok jól muzsikáltak, de tudni kell, hogy akkoriban 8 év után selejt mert jött helyette az új.

 

 - Ikarus-266

Eleinte gond volt velük mert nem tudták mire akarják használni.

Nem csak a három ajtós kivitelekkel, hanem a két ajtós (lassú váltós) helyi járati kivitelekkel is.

Amikor - igen hamar - letisztult a kp, hogy ez egy helyközi, tehát nem távolsági busz, akkor szuper sikeres lett.

Egyszerű mint a faék.

ez kellett is hisz ezen kocsik vagy 80%-a vagy 90%-a kintalvós volt (minden megyében) ahol hajnalban a falu mellékutcájából biztosan el kellett indulnia.

És el is indult.

 

 

 - Ikarus-280.

Lásd mint a 260

 

 

 

 

Előzmény: amatőr buszos (109504)