A korszak többi 200-as szériája is ilyen volt?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vegyük sorba.
- IKarus-211.
Különösebb probléma nélkül álltak forgalomba. De tudni kell, hogy az első pár évben tényleg csak munkásszállításra használták a téeszek és a vállalatok, tehát arra, amire épült.
- Ikarus-250.
Kitárgyaltuk.
A nullszéria 3 évvel követte a protó típust.
1967-1970
- Ikarus-255.
Voltak gyermek betegségek, de nem komolyak.
Egyből mély víz.
Távolsági forgalom.
Beváltak.
- Ikarus-256
Első perctől kezdve jól muzsikáltak.
Különösebb gond nem volt velük.
minden Volánnál a távolsági és a különjárat alap típusa lett.
- Ikarus-260.
A protó típusokkal sok kínlódás volt.
A sorozatok jól muzsikáltak, de tudni kell, hogy akkoriban 8 év után selejt mert jött helyette az új.
- Ikarus-266
Eleinte gond volt velük mert nem tudták mire akarják használni.
Nem csak a három ajtós kivitelekkel, hanem a két ajtós (lassú váltós) helyi járati kivitelekkel is.
Amikor - igen hamar - letisztult a kp, hogy ez egy helyközi, tehát nem távolsági busz, akkor szuper sikeres lett.
Egyszerű mint a faék.
ez kellett is hisz ezen kocsik vagy 80%-a vagy 90%-a kintalvós volt (minden megyében) ahol hajnalban a falu mellékutcájából biztosan el kellett indulnia.
És el is indult.
- Ikarus-280.
Lásd mint a 260