1047 005-2 Creative Commons License 2023.09.16 0 1 84289

Vasútgépészet 2023/1.

 

 

" A körtűzérzékenység és a fokozatkapcsoló hibák viszont végigkísérik a mozdonyt az első húsz éves élettartama folyamán. Évekig vizsgáltuk magunk, javítással foglalkozók,kutató intézet, főiskola, de érdemi

 

megállapítást nem sikerült tenni, így kiküszöbölni sem..........................

 

 

Az sw motor kommutátor határra van méretezve, egy a legkisebb szennyeződés, kefepor, sorja, méreteltérés azonnal körtűzhöz vezet. Ez a két hiba váltotta ki a legtöbb vitát, garanciális javítási igények

 

sokaságát...........................................

 

 

 

Az első húsz igen sokszor megfordult a járműjavítóban (20 év alatt 5-6-7 db nagyjavítás 15-30 db futójavítás,8-10 db forgóvázcsere mozdonyonként.)"

 

 

 

"Az Északi V43 Járműjavítóban felújított, GySEV-nek átadott villamos mozdonyokért a MÁV 7 db GySEV M4l-est kapott, továbbá 5 db új V46-ost is vásárolt a MÁV részére."