Az előzményben a bal szélső kocsit meg akarom hagyni (majdnem) eredeti állapotában (a forgóváz cserélve lett, de az eredeti is megvan, ha egyszer földobom a talpamat, és új gazdája lesz a kocsink, akkor eredeti állapotába visszaállíthassa).
Mivel az üvegeket rögzítő gumi, és annak a támasztója meglehetős akadályt képez a korábbi bútorozási módnak, így a kocsibelsőn kellett faragni. először is több darabba kellett vágni:
Aztán mindenféle darabokat kellett összeragasztani, hogy minél kevésbé legyen feltűnő a hiányzó szakasz. A megfelelő magassághoz 2 mm-es emelő darabokat kellett alulra ragasztgatni (fehér PS csíkok.).
A faragás után ilyen felülről - még festés előtt:
Átvilágitva még Schicht-szerű, de majd ez is be lesz festve. (Jól látszanak az ablakoknál a gyári sorják. Akkoriban nem foglalkoztak ilyenekkel...)