Szia.
A ködlámpa kapcsoló a harmadik ábra.
A negyedik az a kiegészítő fényszóró kapcsolója lenne. Ilyen a távolsági kocsikon lehet(ett). Szerintem vagy a tetőn lévő harmadikat, vagy a hűtőrácson a két belső, simaüvegű fényszórókat kapcsolták azzal.
A szélvédő páramentesítő ugyanolyan, mint a fűtéskapcsoló, a képeden az utolsó. A második sor két egyforma, hullámos-propelleressel kezdődik.
Az utolsó előtti, az egyenes vonalas propeller az a szellőzés kapcsoló, ami a légcsatornás buszokba való. Ha irányváltós a tetőventillátorod, akkor azt beteheted a negyedik sorba második kapcsolónak.
A kipufogófékesen és a tetőventillátoroson nem volt jelölés.
A háromszöges helye a második sor harmadik lyukában lenne, de azt csak az ICO kapcsolók megjelenéséig alkalmazták, nagyjából 1981-82-ig. Utána a helye üres maradt. Nemhiába ezüst keretes, mert az még az általános feketítés előtti. Kizárólag fehér korlátos, csöcsgombos buszba való, amibe vezetőtéri tetőventillátor sincs például.