fogfutár Creative Commons License 2023.04.07 0 0 21744

Sziasztok,

 

Tapasztaltabb gépszerelőktől szeretnék segítséget kérni!

 

Vettem egy veterán lapvibrátort az ócskapiacon, amin HATZ E671 1d41 egyhengeres dízel motor van. Mondták, hogy nem indítható, de átfordul. Az rögtön látszott több csavaron, hogy valaki már próbálta javítani.

 

Itthon, a szelepfedél lebontása után láthatóvá vált, hogy a szívószelep himbája el van törve. Maróssal csináltattam egyet, és kicseréltem.

 

A kérdéseim a következők:

  • Normális dolog-e, hogy a szívószelep himbája jóval kisebb mértékben nyomja le a szelepet, mint a kipufogóé?
  • Vajon gyárilag egyforma hosszúságúak a szelephimba tolórudak?
  • Szerelt-e már valaki közületek ilyen motoron vezérlést, ill. tudja-e valaki, hol kell lennie a jeleknek?
  • Van-e esetleg valakinek használható robbantott ábrás szerelési útmutatója, mert amit én kaptam, az csak fekete-fehér fotókkal illusztrált és nagyon rossz minőségű?

Köszönöm szépen előre is a segítséget!