MIHI Creative Commons License 2000.03.24 0 0 329
Miközben azon gondolkoztam miért pont a 73-76-78-ason lesz mérés, eszembe jutott DLala 4212-es hozzászólása a "Városi és elővárosi"-ban, mely így végződik:
És a rossz hírek. Ha tovább kell csökkenteni a teljesítményt, akkor eloször a 74A szunik meg, valamint nagy veszélyben van a 73 és a 78. Ez utóbbi kettonek gyenge a kihasználtsága, 3-4 megálló csak az eltérésük a 72-76-tól, illetve a 70-tol, ja és nagyon sok váltó kell miattuk. Egy db. troliváltó 1.4 M HUF.
a 76-osról a SzigDani írta vhol, hogy a Lehel téren WCC építése alatt épített visszaív marad, mert lehet hogy betétjáratot indítanak, és talán ennek a létjogosultságát viszgálnák.
Előzmény: Fecóka (315)