Hajóvonta2 Creative Commons License 2023.01.12 0 0 2372

KH bank hozzáállására példa: Lakáshitel szerződésben szerepelt, hogy a hitel sikeres folyósítása esetén az ingatlan értékbecslés díját a bank visszatéríti. Sajnos a "kedves" KH bank magától ezt nem tette meg. Panaszt  nyújtottam be. A panaszomat kivizsgálták és jogosnak találták. Az összeget visszautalták, levélben értesítést is küldtek. Ilyen van, eddig még normálisnak mondható a történet. A gond ott van, hogy a visszautalás egy olyan KH bankos számlára történt meg, ami felett én nem rendelkezem. Onnan az értékbecslőnek hónapokkal ezelőtt megfizetett pénzemhez nem tudok hozzájutni. Nincs a KH-nál  más számlám, csak a hitelhez kapcsolódó technikai számla. Gondolom, hogy arra utalták vissza. A panaszomra érkezett válaszlevélben szereplő "számlaszám" nem a klasszikus bankszámla formátumú, hanem betűk vannak benne, és számok vegyesen, ráadásul nem is láttam még ezt a bankszámlaszámot sehol! Se a hitelszerződésem, se más banktól kapott dokumentumom nem tartalmazza. 

Ilyenkor mi a teendő? Nyújtsak be mégegy panaszt?