GSAPallas Creative Commons License 2022.12.20 0 0 4128

Sajna CUX-477 is az enyészeté lett.

Szétrohadt a hátsó lengőkar és egy nagybevásárlás után menet közben eltört. A hidraulikaolaj folyt minden felé, de végül kb. 2 km-t vontatva elért hazáig (úgy, hogy elöl maradt fék valamennyi).

Aztán kiderült, hogy az alja eléggé el volt rohadva (küszöbök, csomagtartó oldalsó része stb). Utána vettem egy kombit (special), ami nem tünt olyan rossznak karossziailag. Abba átment a CUX belseje, mert az jobb volt (mégiscsak Pallas :)).

A kombinak egyszer felrobbant a motorhűtő ventilátora, amit a CUX-ból pótoltam. De aztán el kezdett folyni az olaj belőle és a friss gyerekkel nem volt olyan kellemes a téli utazás. Próbáltam orvosolni a hibákat, de aztán családilag az lett a döntés, hogy legyen egy 4 éves Xsara. A kombi sokáig várta a feltámadástt, de az is elkezdte a rozsdásodást (nem volt garázs).

Így -ha fájó szívvel is- ez is bontásra került.

Azóta is hiányzik a kényelmük és nem lett azóta sem hidrós Citroenenm. Most egy Cactus van, buborék mentesen és a PHC-s futóművel. Időnként előjön benne némi emlék a hidrós ringatózásra, de nem ugyanaz. De sokkal kényelmesebb, mint a Xsara vagy a C4 MKI volt (ill. a C3 Aircross, ami még versenyben volt a kiválasztásnál).

Szóval a CUX is átkerülhet az 'emlékünkben élnek' kategóriába...

 

Előzmény: oguszten (4116)