laca1313 Creative Commons License 2022.11.26 0 0 67770

Érdekes konstrukciós hiba, mert a műanyag szerepe éppen a fém védelme lenne, amit el is látna, ha a műanyag dob bélés egy-két centivel hosszabb lenne és rálógna ennek a tetejére. Így viszont pont az ellenkezőjét csinálja, mert a sár, víz, éppen aláfolyik és ott is marad hogy dolgozzon. Ott a műanyag alatt csak nagyon lassan szárad ki, tehát addig küldi a rozsdát. A hátsó doblemez és a sárvédő között meg valószínűleg ugyanazt a rossz tömítőanyagot használták, ami a hátul a tető és a "c-oszlop" találkozásánál megreped és szépen beengedi a vizet a csomagtartóba. A doblemeznél is előbb a tömítő anyag öregedik el, majd a két lemez közé bejutó víz és sár, elkezdi szét nyomni a két lemezt. Árulkodó jel, ha a sárvédő befelé hajló pereme már nem sík, hanem elkezd hullámosodni. Akkor már a kettő között dolgozik a rozsda, amit simán már nem lehet helyrehozni. Én ugyan megpróbáltam kipucolni, lekezelni, lefesteni, de nem sokáig bírta. Nem úsztam meg a lakatoltatást.

Előzmény: extempore (67769)