Nem érted....az egypedálos vezetéssel és fékezéssel a rekuperációt tudod játszani. Be tudod állítani a visszatöltés erősségét...de satufékezni nem tudsz a pedál felengedésével. Képzeld el ha 130-nál elveszed a lábad a gázról és satufék.
Vagy hogyan fékezel ha tempomattal mész, ilyenkor fel van engedve a gázpedál.
Vagy amikor félgázzal mész és elveszed a lábad a pedálról mert szeretnél gurulni.
Az üzemi féket tudod adagolni mert érzed a talpad alatt a nyomást.
Ha úgy akarsz fékezni, hogy elveszed a nyomást a pedálról akkor soha nem fogod érzékelni a fékerőt.
Fizika...ahogy lassul az autó úgy megy előre a lábad súlya.
Ez ebben a formában nem működőképes és balesetveszélyes mivel nincs kiszámítható fékút.
Halvaszületett marhaság lenne ha bárki is 1 pedált rakna a kocsiba.
Vagy lehet csak fékpedált és kézigázt. De üzemi fék mindig kell.