Vannak országok, ahol az ilyen alapos kézikönyv lapozgatás szóba sem jöhet, mivel nincs..dolgoztam olyan országokban, ahol nem láttam embert azzal foglalkozni, milyen API olajat töltsön a motorba...kigyulladt a lámpa, irány a kút, és amit töltött a kutas...a fék ellenőrzése ismeretlen volt..ha nem fogott, akkor megnézte valamelyik, az út szélén üldögélő "mester"...boldog ember volt mindenki, mert nem aprózták az életüket holmi jármű ellenőrzéssel.
De ott van a világ vezető autós hatalma...a filmeken csakis a legmodernebb csodaautókat látjuk, de a vidéki, csendes farmi környezetben használt kisteherautókat a gazda sem emlékszik, mikor nézte meg...gurul, oszt annyi. Vezettem olyan harmincéves Oldsmobile-t, aminek az automata váltója már elég darabosan váltott, de jó az még, nem visszük szerelőhöz...a többi részről már nem ismbeszélve..
És akkor india...ha a vadonat új autók is minimalista elven kerülnek forgalomba, akkor milyen lehet az elöregedett járműpark...? Van szerencsém a TikTokon élőben nézni néhány útszéli műhelyt, hát nem is tudom...ők a csoda országa
Ültem ötven éves Volvo teherautóban, ami prímán működött, és még fuvarozott. Ja, és fogott a fék...nem satuzott, de megállt.
És egy kis vidámság: amcsiknál, japóknál már kapható az egypedálos autó...ez csak tiszta villany, ezzel lehet ezt a trükköt előadni...ha taposom a pedált akkor gyorsul, ha kicst emelem a lábam, akkor lassít, és ha leugrok a pedálról akkor satufék..
Ez a jövő(ami már néhol közlekedik) első ránézésre ijesztő hogy csak egy pedál van.