kgaboroo Creative Commons License 2022.10.20 0 0 79491

Otthoni viszonylatban van egy és kétemberes változat.

Ha van vákumpumpád akkor egyedül is meg tudod csinálni, ez az egyszerűbb és gyorsabb.

De mindenekelőtt az első lépés, hogy mind a 4 keréknél megnézed, hogy meg lehet-e lazítani a légtelenítő csavarokat. Ha igen akkor könnyű a dolog.

A vákumpumpás változat...

A fékfolyadék tartályból kiszivatod a régi folyadékot. 

Feltöltöd új folyadékkal.

A jobb hátsó keréknél kezded. Rádugod a vákumpumpát a légtelenítő csavarra, meglazítod a csavart és szépen elkezded pumpálni.

A fékfolyafék tartályt figyelni és mindig utánaönteni, nem szabad kiürülnie.

Ahogy pumpálod ugy átszívódik az új folyadék. Amikor látod a pumpánál, hogy kitisztul a folyadék akkor átért a fékcsöveken a folyadék. Pumpálás közben elzárod a csavart.

Átmész a bal hátsó kerékre, aztán a jobb első és végül a bal első.

A kétemberes módszer...

A tartályt ugyanúgy kiszivatod. Egy ember beül a kocsiba és felpumpálja a fékpedált.

Te rádugsz egy átlátszó csövet a légtelenítő csavarra és belevezetet egy üvegbe. Finoman megnyitod a csavart, ekkor ki fog folyni a fékfolyadék az üvegbe, közben a fékpedál fe fog esni padlóig. Nem szabad felengedni addig míg vissza nem húzod a csavart. Kommunikálnod kell az autóban ülövel, hogy mit csináljon. Mikor meghúztad a csavart akkor felengedheti a pedált és újra felpumpálja keményre.

Újra meglazítod a csavart, újra beesik a pedál.

Meghúzod a csavart és felenged a pedál és újra pumpál.

Ezt addig kell csinálni míg át nem ér az új folyadél.

Ha van levegő a rendszerben azt látni fogod az átlátszó műanyag csőben mert buborékok jönnek ki a munkahengerből.

A tartályt figyelni és mindig utántölteni, ez fontos.

Előzmény: Bence4093 (79490)