Akos_IKS Creative Commons License 2022.10.19 0 0 79488

Igazából ugyanarra az okra vezetted vissza a hibát, csak a forrást jelölted meg másként (gumi- és fém"reszelék"). Ezen nem veszünk össze. :)

 

A fékfolyadék forráspontját mérik mindenhol, ami azért változik, mert vizesedik, mert nyitott rendszerű (a tartály tetején szuszog). Ha sok vizet vett fel, akkor egy nagyobb szerpentinről lefelé jövet, sok fékezés után "elnyúlik" a pedál, mert felforr a víz és a gőzbuborékok már összenyomhatók, ezért kell cserélni kétévente. Normál, hétköznapi (kispolgári) használat mellett erre nem kerül sor.

 

Az, hogy korrózióra hajlamos alkatrészeket használt a Suzuki, egy másik tétel. Azzal sem lenne baj, ha betartaná az egységnyi sugarú felhasználó az előírásokat, de kézikönyvet nem olvas és amúgy is csak tankolni jár. Aztán mondja, hogy "típushiba".

Előzmény: kgaboroo (79487)