ujfigura. Creative Commons License 2022.08.09 -1 5 107855

Látszik, hogy fogalmad nincs se a találkozókról, se ezekről a buszszállításokról, csak a rosszindulat buzog benned.

 

Ha valamit nem tudunk eldönteni elméletben, nézzük meg a gyakorlatot. Az eddigi találkozók (2006 Tatától számítva) történt személyi sérüléssel, komoly anyagi kárral bekövetkezett balesetek száma: 0.

 

Persze, boncolgathatjuk, hogy mit lehet, mit nem, be lehet tiltani az egész P-rendszámosdit ezek miatt a komoly költségvetési kárt okozó, komoly közlekedésbiztonsági veszélyt jelentő visszaélések miatt, holnap valószínűleg a világ egy jobb hely lesz ettől.

 

Félreértés ne essék, én aztán pont leszarom. Egyetlen egyszer vettem részt P-rendszámmal (tavaly) Ikarus találkozón. Azt is azért, mert minimális ismeretekkel rendelkeztem a jármű állapotáról, és igen, sajnos a "felújítás" sem úgy működik, hogy van egy forgalomból végleg kivont járműved és hopp, felújítod, kapsz rendszámot, és kész. Ugyanazt a 300 km-t, amit megtettem a találkozóig és vissza, ugyanúgy meg kellett volna tennem bárhol. Utast is vittem, nem rettegtek.

 

Ja, és most fogtok beszarni. Ezeken a találkozón rendőri felvezetés van.

Előzmény: Karola82 (107853)