csintalanpalacsinta Creative Commons License 2022.07.21 -3 5 78156

Sziasztok! 15 éve nem voltam Tunéziában, akkor viszont sokat. Most visszatértünk egy Last minute úttal, a tapasztalataim a következők. Az ország gyönyörű, a tengerpart csodálatos. Viszont nem fejlődtek egy tapodtat sem az elmúlt időszakban a szállodák terén. Még mindig nagyon igaz az, hogy itt a 4 csillag az egy otthoni 3 csillag. Tehát ide lehetőség szerint 5 csillag a jöjjünk. Mi a Karthago Tourssal utaztunk. Repülőtér otthon : 2 órás aorbanállás de ezt hagyjuk is. A repülő út rendben volt. Megérkezés: 3 busz várt ránk, az egyik ment Mahdiába. Undorító, retkes busz volt. Benne szemét belül, a fogantyúk ragacsosak a értéktől, az ablaküveget nem is mondom. One Resort El Mansour szálloda, 4 csillag : a recepciósok kedvesek, segítőkészek. A takarítás egyenlőre nulla, egy napja könyörgök hogy hozzan tusfürdőt, mert 1 db volt bekészítbe 3 főnek és 2 törülköző. Maga a szálloda: erősen lelakott, kB szerintem itt az utolsó 20 évben nem történt semmi. A kaja nem rossz. Sokféle étel van, egész nap van mindig valami ehető az all inclusivban. A tengerparti bárban a makarónit a gyerekek nagyon szeretik. A szállodának szuper a tengerpartja, talán ez az ami kompenzál. Anyukámat eltették egy jó, de tőlünk messze lévő szobába, ezért cserét kértünk. Megoldották. Az új szobában a légkondiból ömlött a víz, ezt 2 javítás után sikerült rendbehozni, most elvileg jó. Törülköző és tusfürdő egyáltalán nem volt a szobában, törülközőt kaptunk, tusfürdőt més most sem. A légkondi miatt órákban telt az intézkedés, fél is hívtam az idegenvezetőt hogy ilyenkor mi a helyzet, segítsenek már a szobacserében, ha arra lenne szükség. Erre közölte, hogy abban nnem tud segíteni, csak elmondani tudja amit szeretnénk. Mivel azt én is el tudtam mondani angolul, erre nem volt szükség. De felmerült bennem a kérdés hogy akkor ki segít itt nekünk, ha valaki gond van a szobával, amiért befizettél elég sok pénzt. Mindegy is, remélem hogy most már minden rendben lesz, de ha az ember nyaralni jön, az annyira meg tudja mérgezni a napokat ha ilyen szarokkal kell foglalkozni.

De a tenger és a környezet mindenért kárpótol. Ja, és természetesen mindent áthat a nagyon ráérős hozzáállás, tehát senki semmivel nem siket. A nagy étteremről még annyit hogy nyitásra kell menni, akkor még úgy ahogy tiszta, rendezett. Utána feldúlják a kajákat és a személyzet kezéből kicsúsznak a dolgok. Poharak, étkészletek közül meg kell nézned melyiket veszed, nem mind tiszta. Vagyis lehet hogy a gépben volt, de nem tiszta valamiért.......