Nagyon köszönöm! :)
Utolsó kérdések, aztán ígérem, nem zaklatlak ezzel tovább: a BFA-146-nál emlékszel-e olyanra, hogy az utastérben volt-e rács az első üléssor után?
Ha az volt a szállítós busz, meglátszott-e az állapotán (leszaggatott függönyök, összetört karfák, kivágott ülések), vagy kellett-e a busszal többet foglalkozni, így, hogy akár 1000 km feletti járatokra is eljutott?
Illetve hogy' nézett ki maga a busz? Így, mint az alábbi (egykori) rokona, vagy a 146-nak más színe volt?
(Ez a néhai BFA-127, ha minden igaz, szintén határőr volt valaha. Ez egy 20 évvel későbbi állapota, így biztosan nem pont olyan, mint 1995-ben lehetett.)
Ígérem, befejeztem, csak tényleg érdekel, és öröm olyanok sorait olvasni, akiknek még személyes tapasztalatai is vannak. :) Köszönöm szépen!