trizs77 Creative Commons License 2022.05.21 0 12 107555

Valószínűleg szétvágták.

 

Ha nagyon-nagyon nagy szerencsénk lenne (nincs) akkor egy telken most szerszámos bódé lenne.

 

Emlékezz a szégyen napjára.

Tudod annak a békávésnak a nevét aki tudatlanságából szétvágatta a Sallaiban a múzeumi buszokat ?

 

ugye nem.

Én sem.

Nevezzük most el Ártó Kornélnak hisz igazi nevét nem tudom, nem tudjuk.

 

Minden közlekedési társaságnál van 1-2 fő Ártó Kornél.

Jellemzően ők a második vonal katonái.

sohasem első számú vezetők, de ilyen-olyan helyettesek.

 

Fogalmuk sincs saját szakmájukról, mert nem szakmájuk.

Ők úgy szakemberek, hogy valószínűleg jó gépész mérnökök, jó vezetők, de emberileg gyengék.

 

Ők először a II.számú Nőgyógyászati Klinika Logisztikai Igazgatóság műszaki fenntartó Csoportvezetői voltak.

Másodszor a Dunai Vasmű egy kohó részlegének műszaki igazgatói.

Innen kerültek az adott Közlekedési cég Műszaki Vezérigazgató helyettesi székbe.

 

Gond nélkül szétvágatják a buszt, mert nekik semmi értéket nem jelent.

Nekik csak egy könyvelő tétel.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Írtam már az 1970-1980-as évek buszmentő kudarcaimról.

Amikor igen ritkán volt/lett sikerélményem, (pl. Tr 3,5 vagy MB 82) és sokkal többször kudarcom.

 

1./

Ingyen kapta volna meg az akkori Volán Tröszt az egyik első Ik-60 helyközi csuklós.

Mondom a helyközit.

Nem kellett.

Erre a tulaj szétvágatta egy Ik-305-tel együtt mert a eladta a telket és a szerződés szerint azt üresen kellett átadnia.

 

2./

1984-ben egy Nyársapáti öreg ember, ki kb. 35 évet húzott le buszvezetőként meg kívánta venni az általa vezetett, babusgatott egyik utolsó Ik-630 csuklóst, amivel a Cegléd-Nagykörös járatot járta.

Beállította volna a kertje végébe.

Nem engedték neki.

Kérte a segítségemet.

Nekem se sikerült.

 

A dolog pikantériája, hogy mindkét esetben az első számú vezetővel kimondottan jó volt a viszonyom.

Nem voltunk barátok, már csak életkor különbségeink okán se, de talán sokat mond neked, hogy mindkettőhöz bármikor bemehettem.

Mégse sikerült.

 

A másod-harmad vonal mindkét (és még sok más ) esetben is keresztbe tett.

Mindíg hoztak 3-4 jogszabály idézetet, hogy miért nem lehet megcsinálni.

 területet.

1980-ban a Volánbusz Andor utai üe-ben volt egy karám.

A tároló téren egy drótkerítéssel körbe kerített kb. 8 buszt/járművet befogadni képes terület.

 

Oda hoztak 1-1 db :

 - Ik-630 csuklóst,

 - Ik-66-t,

 - Ik-311-t,

 - Cs-450 nyerges üza szállítót,

 - első szériás Ik-250-t,

 - Steyer Ikarust,

 - és már nem emlékszem mit.

 

dr. Mennich Peti volt az üzemegység igazgató.

Nem bántotta.

Őriztette.

A cég vezérigazgatója dr-Tari László azt mondta, most nincs pénzünk talpra állítani, őrizzük, ha lesz pénz megmentjük.

 

Pár év múlva az dr.Mennich tovább lépett.

Utódának első dolga volt felszámolni a karámot, szétvágatni az ott őrzött buszokat.

 

 

 

 

Előzmény: Ep128 (107554)