Valószínűleg szétvágták.
Ha nagyon-nagyon nagy szerencsénk lenne (nincs) akkor egy telken most szerszámos bódé lenne.
Emlékezz a szégyen napjára.
Tudod annak a békávésnak a nevét aki tudatlanságából szétvágatta a Sallaiban a múzeumi buszokat ?
ugye nem.
Én sem.
Nevezzük most el Ártó Kornélnak hisz igazi nevét nem tudom, nem tudjuk.
Minden közlekedési társaságnál van 1-2 fő Ártó Kornél.
Jellemzően ők a második vonal katonái.
sohasem első számú vezetők, de ilyen-olyan helyettesek.
Fogalmuk sincs saját szakmájukról, mert nem szakmájuk.
Ők úgy szakemberek, hogy valószínűleg jó gépész mérnökök, jó vezetők, de emberileg gyengék.
Ők először a II.számú Nőgyógyászati Klinika Logisztikai Igazgatóság műszaki fenntartó Csoportvezetői voltak.
Másodszor a Dunai Vasmű egy kohó részlegének műszaki igazgatói.
Innen kerültek az adott Közlekedési cég Műszaki Vezérigazgató helyettesi székbe.
Gond nélkül szétvágatják a buszt, mert nekik semmi értéket nem jelent.
Nekik csak egy könyvelő tétel.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Írtam már az 1970-1980-as évek buszmentő kudarcaimról.
Amikor igen ritkán volt/lett sikerélményem, (pl. Tr 3,5 vagy MB 82) és sokkal többször kudarcom.
1./
Ingyen kapta volna meg az akkori Volán Tröszt az egyik első Ik-60 helyközi csuklós.
Mondom a helyközit.
Nem kellett.
Erre a tulaj szétvágatta egy Ik-305-tel együtt mert a eladta a telket és a szerződés szerint azt üresen kellett átadnia.
2./
1984-ben egy Nyársapáti öreg ember, ki kb. 35 évet húzott le buszvezetőként meg kívánta venni az általa vezetett, babusgatott egyik utolsó Ik-630 csuklóst, amivel a Cegléd-Nagykörös járatot járta.
Beállította volna a kertje végébe.
Nem engedték neki.
Kérte a segítségemet.
Nekem se sikerült.
A dolog pikantériája, hogy mindkét esetben az első számú vezetővel kimondottan jó volt a viszonyom.
Nem voltunk barátok, már csak életkor különbségeink okán se, de talán sokat mond neked, hogy mindkettőhöz bármikor bemehettem.
Mégse sikerült.
A másod-harmad vonal mindkét (és még sok más ) esetben is keresztbe tett.
Mindíg hoztak 3-4 jogszabály idézetet, hogy miért nem lehet megcsinálni.
területet.
1980-ban a Volánbusz Andor utai üe-ben volt egy karám.
A tároló téren egy drótkerítéssel körbe kerített kb. 8 buszt/járművet befogadni képes terület.
Oda hoztak 1-1 db :
- Ik-630 csuklóst,
- Ik-66-t,
- Ik-311-t,
- Cs-450 nyerges üza szállítót,
- első szériás Ik-250-t,
- Steyer Ikarust,
- és már nem emlékszem mit.
dr. Mennich Peti volt az üzemegység igazgató.
Nem bántotta.
Őriztette.
A cég vezérigazgatója dr-Tari László azt mondta, most nincs pénzünk talpra állítani, őrizzük, ha lesz pénz megmentjük.
Pár év múlva az dr.Mennich tovább lépett.
Utódának első dolga volt felszámolni a karámot, szétvágatni az ott őrzött buszokat.