Fecóka Creative Commons License 2000.01.24 0 0 39
Hali!
Az a kulonleges szinezesu 400-as troli, allitolag jon vissza Budapestre. Milyen kar, hogy csak az az egy korszeru szolo trolibusz lesz Pesten!
Draga uzemeltetni a trolikat, a vadiuj korszeru, keveset fogyaszto Euro-II-es motorokkal felszerelt (baromi draga) Ik412-ek hez képest? És, ha a Ziu9-ekhez hasonlóan a BKV-nak még mindíg a hetvenes években vásárolt Ik260-asokat kellene üzemeltetnie? (jó kis Prága váltó, környezetkímélő motor, fehér kapaszkodók, barna ocsmány belső, stb) Ja, hogy azok a buszok már réges régen a selejttelepen vannak, vagy már készülékszekrény lett belőlük az ujraöntésük következtében? Na ja. Akkor most hogy is van az, hogy dupla annyiba kerül egy troli, mint egy busz?
Állandóan lerohadnak a trolik, meg zavarérzékenyek: Éves szinten 0,8 %-os eltérés a menetrendttől. Szerintem ennyit a buszok is produkálnak. És a Dohány utcába a buszok is bent maradnak, ha ujgazdag úgy dönt, hogy az utca kellős közepe a számára fenntartott parkolóhely, a rendőrség pedig nem viszi el onnan a kocsit.
Hegyi trolijáratok: Milyen kár, hogy a kezünk már megint belelóg a bilibe! :-) Egyébként ott lehet, hogy még olcsóbb is lenne, mint a busz, mert a 21-es busz lejtmenetben is csak a füstöt adja vissza a környezetének, egy korszerű troli, viszont az áramot is a felsővezetékbe.
Tsa!
Fecó
Előzmény: névtelen (37)