Megcsinálták.
Elég csúnyán.
Pontosabban nem csúnyán hanem feltűnően.
Kapott új homlokfalat, j jobb elejét.
Ezzel nem is lett volna baj, mert ez a dolgok rendje.
De ez a busz valamiért nagyon kopott volt.
Amolyan fakó.
Mintha valaki kihipózta volna.
De az új elemeket csillogóra fényezték.
Ragyogott mint a Salamon alkatrésze.
Az Örsi tárolón már messziről világított.
Nekem, másnak is, nagyon csúnyán nézett ki, hogy a busz 10%-a csili-vili (szó szerint) a másik 90%-a meg fakóbb , mattabb mint bármelyik BKV busz.
Valami nagy főnöknek is feltűnhetett, mert hosszú időre eltűnt.
Visszatért már egységesre fényezve.
Az elejéből is kivették (ott is újra fényezték ) az csillámport vagy mi a fene volt az a csillogót.
Mikor mindennel végre készen voltak, akkor jött a pofon.
Szolgálati járatot csinált egyik éjszaka.
Bár a busz Mezős volt, az aznapi éjszakai szolgálati járata érintette a Kiliánt.
A Kilián bejáratánál vagy talán a kapun belül (ezt nem tudom)*** a friss új homlokfalába beletolatott (jó erővel) a BKV TATRA vontatója.
Kaput.
Nem csinálták meg megint.
1991.júniusáig toligálták ide-oda, akkor selejtezték.
*** = Ha van öregebb Kiliános ismerősöd, akkor kérdezd meg az esetről, hisz arról akkor, ott sokan tudtak részleteket, amiket én nem tudok.
más
Az Örsön egyszer beszéltem a vezetőjével a megcsinálása után, én 100-as voltam, Ő 67-es.
Panaszkodott.
Akkor volt épp felemás a fényezése.
Elöl már csillogott az új homlokfal, de a busz nagy része még kopott volt, matt volt.
Arra panaszkodott, hogy rosszul rakták össze, a kocsi huzatos, sűvít benne a szél.
Azt nem tudom, hogy a Sallaival csináltatták e meg, vagy külsőshöz vitték ?