DKori86 Creative Commons License 2022.02.17 0 1 79434

Nézd: a Swiftnek szerintem bármelyik generációja a saját kortársai közt a kategóriában a kevéssé problémás példányok közé tartozik (persze belenyúlni bármivel bele lehet...), nyilván ez arányaiban egy ~15 éves autónál azért mást jelenthet mint egy ~10 évesnél, na de kicsit almát a körtével hasonlítasz ha egy 2006-os "vasaló" Swiftet mérsz az újabb 2011-es generációhoz.

 

Azt Te érzed meddig tudsz nyújtózkodni, de ha a 2011esből éppen csak a kínálat alját tudod megcsípni (sok futással és relatíve leharcoltabban), akkor én inkább a korábbi szériából néznék olcsóbban (!) egy szebbet /megkíméltet (nagy a kínálat: ha nem az alján nézelődsz találhatsz egygazdás keveset futottat is). Ahogy írták: ABS kockával esetleg lehet gond (ki tudja ennyi idő alatt a fékfolyadék csere rendben volt-e...), én spec erre félretennék 50e-t és akkor nem ér váratlanul, emellett az 1.3-asok nyelestengely-csapágya lehet gyenge pont (1.5 VVT-re annira nem jellemző). Ha valami nem szokványos de kopó cucc (kuplung, lengéscsillapító, rugó) mégis cserére szorul akkor van alkatrész dögivel és értelmes áron / "fillérekből" fenntartható (egy kuplungszett alig drágább, mint egy tank benzin...), fogyasztani se togyaszt igazán sokat (azért a mai 1000ccm alatti 3 hengeres csodák értékeit ne várd :) ), sőt a kor szintjén gazdaságos stb.

 

Nekünk van kettő is a családban (nekünk egy 3ajtós 2008as 1.3 GLX CD, szüleimnek egy 5 ajtós 2006os 1.5 VVT GS) mindkettő ~2éve és ~220-240e km van bennük, mindkettőt szeretjük a maga nemében :)

Előzmény: kripton08 (79429)