Induláskor meglódul,de utána nem gyorsul egy kicsit sem........ Valószínűleg inkább robogó tuninghoz "értett" az elöző gazda, a variátorban kell keresni a görgöknél a hiba okát rossz a súly választás és persze ott van a rezonátorcső ami nagyon rossz választás mert mint régebben már írtam csak egy fordulatszám tartományban (jó magasan) üzemel így van az hogy hirtelen meglódul és kész hisz elérte a csúcs nyomatékot és onnan nincs tovább több gázra is csak üvölt mert a vario már teljesen nyitott bár emelkedik a fordulat de a sebesség nem emelkedik érezhetően, és a sok áttétel ezt a sebességet is emészti tovább a képeket nézve ráadásúl elég nagy a lassitó áttétel a blokk és az irányváltód között , ez lehet véletlen, mert ez volt kéznél, de lehet hogy a blokk erőtlenségét kompenzálták ezzel
Mindazonálltal a varió egy érzékeny szerkezett a szíj széllesége/hossza ,a görögök súlya állapota,a varió állapota a kuplung kopotsága átmérője a kontrasz rugók,röpsúly rugók viszonya, végáttétel a kihajtásnál, mind befolyásolja a sebeséget,nyomatékot tehát kell keresgélni , ha már a karbi beállítás kész
https://robogobarat.webnode.hu/etkezes/
https://egumotors.hu/morini-robogo-motor
ez a morini blokk gyárilag 4,5- 6.7 LE közötti teljesítmény lépcsőkben létezett model kiviteltől függően , a japán belpiacosok az erősebbek természetessen egy gyári sepia zz 2007 limited 12" 7.2LE /7000prm