monogram Creative Commons License 2022.01.27 0 0 12736

Induláskor meglódul,de utána nem gyorsul egy kicsit sem........ Valószínűleg  inkább robogó tuninghoz "értett" az elöző gazda, a variátorban kell keresni a görgöknél a hiba okát rossz a súly választás  és persze ott van a rezonátorcső ami nagyon rossz választás mert mint régebben már írtam csak egy fordulatszám tartományban (jó magasan) üzemel  így van az hogy hirtelen meglódul  és kész hisz elérte a csúcs nyomatékot  és onnan nincs tovább  több gázra is csak üvölt  mert a vario már teljesen nyitott bár emelkedik a fordulat  de a sebesség nem emelkedik érezhetően,  és a sok áttétel ezt a sebességet is emészti tovább a képeket nézve  ráadásúl elég nagy a lassitó áttétel a blokk és az irányváltód között , ez lehet véletlen, mert ez volt kéznél, de lehet hogy a blokk erőtlenségét kompenzálták ezzel 

Mindazonálltal a varió egy érzékeny szerkezett a szíj széllesége/hossza ,a görögök súlya állapota,a varió állapota  a kuplung kopotsága átmérője a kontrasz rugók,röpsúly rugók viszonya, végáttétel a kihajtásnál, mind befolyásolja a sebeséget,nyomatékot  tehát  kell keresgélni , ha már a karbi beállítás kész 

 https://robogobarat.webnode.hu/etkezes/

https://egumotors.hu/morini-robogo-motor

 

 ez a morini blokk gyárilag 4,5- 6.7 LE közötti teljesítmény lépcsőkben létezett model kiviteltől függően , a japán belpiacosok  az erősebbek természetessen egy gyári sepia zz 2007 limited 12" 7.2LE /7000prm 

 

Előzmény: Sándor P (12734)