trizs77 Creative Commons License 2022.01.17 -1 2 106927

Így van.

Egy igen távoli lovardai ismerősöm fia magán fuvarozó a Szigetközben.

Nagyon későn, valamikor 2000 után/körül vett egy olyan IK-256-t amit vagy a cseh vagy a lengyel határőrség (nem emléxem melyik) évekig tárolt tartalék buszként egy fűtött, száraz garázsban.

A busz majd tíz éves volt (talán 8-9 éves ??) de csak 1000 km körül volt benne.

 

Örült neki.

Kötött egy szerződést a VW pozsonyi gyárával, munkásszállításra.

Napi 2 kanyart kellett neki csinálnia a Szigetközből (Győrzámoly kiindulási ponttal) a VW Pozsony Észak-Nyugati részén lévő gyárába.

 

Ez ugye 2x2x70 km = kb. 280 = kb. 300 km.

 

Az üzlet ment is.

Meg voltak vele elégedve, Ő is a munkájával.

 

2018-ban szólt neki a szerződéskötésért felelős személy, hogy tudja, hogy kiváló állapotban van a busza, de jövőre cserélje le egy korszerűbbre, mert különben nem köthet vele szerződést.

Ok.

 

Ez várható volt.

A csere 2019-ben nem jött össze (banki hitel ügyek) de 2020 elején igen.

Az öreg Ikarus nyugdíjba ment és egy most egy Irisbus Crosway van helyette.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Az Ikarus 250/256 buszok már munkásszállításból is kikopnak.

Ez az élet rendje.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: P.stephenson (106923)