nohab Creative Commons License 2021.12.12 0 1 106691

Hát lehet, hogy van, de abban igaza van, hogy az esetek döntő többségében, anyagi vagy egyéb okokból a silány utángyártott van megvéve...

 

Általánosságban sajnos a közbeszerzés szépségei miatt ez adottság (annál, aki közbeszerzésre van kötelezve), de már nem egy és nem kettő olyan alkatrész volt, amit az élő szerződésből kivetettünk és inkább egyediben kínkeservesen beszereztük a gyárit, annyira nem működött az utángyártott.

 

Volt olyan, ami a javítás után 1-2 hónappal már el is kezdett "rügyezni", azért kétlem, hogy az direkt csinálták meg ilyen gagyi minőségben :P

 

 

Jó pár ilyen kocsit láttam megbontva, volt olyan is (az egyik azon kettő O80x közül, amelyik Szegeden készült), amelyiknek az övvonal alatt kevesebb zártszelvénye maradt mint ami cserélődött. De ezekre volt külön dedikált keret, ezek megkapták amit kellett,viszont amelyek házi felújítást kaptak, azokat a norrmál gazdkeretből kellett kigazdálkodni és néhány kivételes esetet kivéve sem pénz, sem idő nem volt ilyen szintű javításra, mindig volt egy pont, ahol azt kellett mondani, hogy itt a vége. És igen, ennek lehetett ilyen eredménye, bár sem általánosnak nem mondanám, sem szándékosnak abban az értelemben, hogy direkt legyen szar, de szándékos abban az értelemben, hogy valahol meg lett húzva egy vonal.

Előzmény: torqmatic (106688)