Szívesen. :)
Közben eszembe jutott, hogy a veszprémit (50-75) kihagytam a felsorolásból, és az is aktív még.
Talán még egy selejt sincs, de annak az egynek futhat éppen a feleslegessé minősítése. Ismerve a folyamat időigényét, az legkorábban jövő év elején válhat selejtté.
Kíváncsivá tettél, úgyhogy mindjárt megnézem, mennyire csökkent az E95-ösök futása a Currusok aktivitása óta.
Például Fehérváron korábban sűrűn előfordult E95M a szolgálati járaton (alapesetben az 50-74, de járt mindkét missziós, vagyis az 50-64 és az 50-69 is), de egy bő éve szinte kizárólag Currus jár, a 280-as se közlekedik, pedig friss vizsgás.
Az 50-64-et többször és hosszan láttam szervizben állni.
A veszprémi 50-75 idén egyedüli E95-ként volt Kecskeméten, a repülőnapon, rajta kívül mintegy 40 Currus dolgozott, de másik E95 nem.
Hadgyakorlatra is főként Currusokat és az LT-k utódjának mondható Iveco kisbuszokat láttam, de ilyen esetekben még előfordulnak, amit trizs Topiktárs is írt.
Az idei hajmáskéri gyakorlaton például láttam a tatai 50-66-ot, szállítmány-kísérőket szállított.
Zenekarokat hordtak még régebben, ez a szerepkör talán megmaradt.
Használt a néhai Zrínyi (ma már NKE) is két E95-öst (50-83, 50-84), azokat hosszabb ideje nem látom, de az is igaz, hogy kevesebbet járok már be az ottani laktanyába. (Utoljára az 51-32-t is ott láttam, évekkel ezelőtt.)