trizs77 Creative Commons License 2021.11.14 0 4 106556

Az alváz a motorral, alkalmas volt kicsi, midi kategóriájú, helyközi, síkvidéki busz építésére.

 

Hegyvidékire nem.

Városira se.

Pontosabban nagy utasterhelésű városi busz építésére nem volt jó.

 

De például Mohács helyi járatán kiválóan elketyegett volna évekig.

 

Valahol még megvan egy kb. 20 éves vagy régebbi BKV jelentésem.

Akkor az Ik-260-as 9 forint valahány fillérrel gurult kilométerenként míg az 521-es 26 forint valamennyivel.

 

Háromszor drágább volt üzemeltetni mint az Ik-260-t.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ez részben a BKV részben a Főváros hibája.

Nem ott közlekedtették ahová való.

 

Eleve nem való álló utas szállítására.

A VÁR buszban pedig nem hogy álltak is, hanem soxor olyan tömötten indult el a Várfok utvából felfelé, hogy :

 - alig tudta becsukni az ajtót,

 - messze túlterhelt volt, minden szabályt/kategóriát megsértett.

 

Ráadásul nem automata volt hanem váltós.

Úgy fogyasztotta a kuplung tárcsát mint más a lángost.

A fogyasztása az egekben volt.

 

Stb, stb.

 

 

 

Előzmény: extrémgörkoris (106555)