Haljehen Creative Commons License 2021.11.07 0 6 106505

Azért ez is elég viszonylagos történet... Nem annyira triviális feladat buszokat elhozni a VB-tól, még ha kívülről úgy is tűnik. Nincs már a tavaly februári aki kapja marja történet. Ettől függetlenül kellő türelemmel és korrektséggel még mindig van lehetőség járművet elhozni, bár a történet időtartamát hónapokban, ha nem években kell mérni. Van aki szerencsésebb és "pikk-pakk" sikerrel jár, van akinek meg szó szerint egy éve húzódik már ez a történet. Meg aztán vannak, akik beleszarnak a ventillátorba és a saját dolgaikkal betesznek másoknak akár akarva, akár akaratlanul, netán fekete listára kerülnek.

 

Másik oldalról megközelitve a dolgokat, nincs olyan busz, amiből ne lehetne "újat" faragni. A sajátjaimból kiindulva, hiába néz ki jól, a gúnya mögött ugyanazokat a köröket futom le szinte az összessel. Soha nem lesz gazdaságos buszt venni, felújítani, javítani, tartani, etc. főleg nem hobbi célból. Inkább függ attól, hogy ki és mire gerjed. Én pl. a sárga volános kocsikkal nem tudok mit kezdeni, viszont elég szép ex-Kapos, középmotoros flotta van nálam jelenleg. Ikarinátor is gerjed valamire, nélküle ugye nem lenne most se az emeletes, se a palt. Ott van a 222-es, vagy némelyik faros amit tényleg a semmiből vakartak össze. Persze, tudom, most még van lehetőség másikat találni, de vajon tudunk venni egy szivómotoros kocsit a VB-tól? Ha gerjedsz valamire úgyis elhozod, mindegy, hogy milyen állapotban van és megpróbálkozol vele, lásd a vérre menő harcot(at) egy-egy BKV-s rendszámért/állapotért. Amennyiben nem érdekel, hogy mivel játszol akkor valóban megoldás lehet a DUD-okat kihozni, de a papírjaik nélkül - mert leginkább úgy értékesítenek - inkább csak donornak érdemes. Figinek is elég melós visszavarázsolni a kotláit járművekké, lassan már jobban tudja a jogszabályokat mint a törvényhozók akik azokat írták.

Előzmény: extrémgörkoris (106504)