trizs77 Creative Commons License 2021.09.21 -1 2 106185

A szubjektum.

A 435-tel keveset dolgoztam, talán 10-15 szolgálatot.

Leginkább esőben-hóban.

Mindíg megállt rendesen.

Végig dolgoztam velük az egész napot.

 

A 415-nél igen szubjektív vagyok.

Ugye a BU 86-07-tel kezdtem.

Több olvtársat onnan ismerek, hogy 1985-1986-ban jött hozzám a :

 - 30-ra,

 - 16-ra.

Dolgoztam vele a vászontekerős silt korszakában (szűz újonnan) és már az AEG kijelzős korszakában.

Majd jött a BU 71-es sorozat, 10 db a 120-as vonalon.

Oda nem önként mentem, de félévet ott is lehúztam a nullszériás 415-kel.

 

Ez az első 10+1 db 415 nem tett a típus hívévé.

Igen sokat kinlódtam ezekkel a buszokkal.

A kínlódásokat a protótípusnál (BU 86-07) természetesnek vettem, hisz mégiscsak az volt az első példány ha kísérleti kocsikat nem számítom.

De a BU 71-es 10 db igen elkeserített.

 

Ezért (is) szubjektív e lista.

 

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (106182)