A szubjektum.
A 435-tel keveset dolgoztam, talán 10-15 szolgálatot.
Leginkább esőben-hóban.
Mindíg megállt rendesen.
Végig dolgoztam velük az egész napot.
A 415-nél igen szubjektív vagyok.
Ugye a BU 86-07-tel kezdtem.
Több olvtársat onnan ismerek, hogy 1985-1986-ban jött hozzám a :
- 30-ra,
- 16-ra.
Dolgoztam vele a vászontekerős silt korszakában (szűz újonnan) és már az AEG kijelzős korszakában.
Majd jött a BU 71-es sorozat, 10 db a 120-as vonalon.
Oda nem önként mentem, de félévet ott is lehúztam a nullszériás 415-kel.
Ez az első 10+1 db 415 nem tett a típus hívévé.
Igen sokat kinlódtam ezekkel a buszokkal.
A kínlódásokat a protótípusnál (BU 86-07) természetesnek vettem, hisz mégiscsak az volt az első példány ha kísérleti kocsikat nem számítom.
De a BU 71-es 10 db igen elkeserített.
Ezért (is) szubjektív e lista.