trizs77 Creative Commons License 2021.09.20 -3 2 106151

Az Ik-55 és az Ik-255 közötti árkülönbség sem rossz, és benyelte a "piac".

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Öntsünk tiszta whiskyt a pohárba.

 

Az Ik-55-nek hatalmas - részben hamis - kultusza van idehaza.

Az is imádja (trend) aki soha sem utazott vele, sohasem vezette, sohasem javította.

 

Az Ik-55 nem volt jó busz.

Az Ik-55 szép busz volt.

Az IK-55 csendes busz volt.

Az Ik-55 kényelmes busz volt.

 

Ha Ik-55-tel dolgoztál a munkanapok kb. 80%-ban ki kellett nyitnod a hátsó motor sátor ajtót és nem azért, hogy csak benézz oda.

Egy IK-55 sofőr hetente kétszer-négyszer saját kezűleg gépészkedett a farosán.

Ezt az utasok vagy nem tudták, vagy nem érdekelte őket.

 

amikor az első Ik-255 több százezer forinttal került többe mint az előd Ik-55, akkor a szakma bízott abban, hogy az Ik-255 rendelkezésre állási százaléka jobb lesz mint a farosé volt.

 

S ez bevált.

Tényleg jobb lett.

Az Ik-255 kocsikat jó hetente szerelőhöz kellett küldeni s akkor se motor vagy más fődarab hibával hanem valami nem jól kattog az index típusú hibákkal.

 

Tehát az a plusz 300.000 forint megérte.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: zsig (106149)