SzigDani Creative Commons License 1999.11.10 0 0 679
Általam látott tervek (4-es metróhoz kapcsolódóan): 9-es a Batthyra, 47 nincs, 18 Etelére, 19 nincs, 61 kitérőig, 49 nincs.

Gyakorlatilag a 41-es az elágazásig a 47 betétje. Aztán jön a 18-as. Egész szépen föl lehet építeni a járatkövetést. Más kérdés, hogy tartják-e, ill. teszik-e.

Betét átszerelés: gyakorlatilag mozgó tartalékként kezeled, és ez jó dolog. Akkor van baj, amikor baj van, tehát egy darab kiesik a vonalból. No, ekkor kell készen állni megfelelő visszafogási lehetőségekkel, meg buszokkal... Műszaki hiba, baleset mindig adódhat, így cikis lehet a dolog. A számítógép azért lehet jó, mert megcsinálja néhány mp. alatt azt, amit az irányító percek alatt sem.

SzigDani

Előzmény: névtelen (678)