bi-02 Creative Commons License 2021.05.20 0 5 105795

Szia!

Minden attól függ, hogy milyet akarsz csinálni. Olyat-e, ami gyári állapotot tükröz, vagy olyat, ami Neked tetszik, de esetleg nem létezett. 

 

Az első esetben a jobb oldali panel kialakításához kell igazítani a többit. Az alap fekete festett, rücskös, nem tapéta. A fatapéta felejtős, még a fekete is, bár az nem ördögtől való. Ezeket már nem tapétázták.

A jobb oldalon a felső sorban piros visszajelző (légszűrő eltömődésjelző) - piros visszajelző (kézifék visszajelző) - fehér gomb (hátrameneti segédnyomógomb) - fekete 3 állású kapcsoló (ajtófék/megállóhelyi fék)- fehér gomb (csengő) - fehér gomb (ablakmosó) - piros visszajelző (olajszűrő eltömődésjelző) - zöld ajtónyitó - piros ajtózáró a helyes sorrend.

A Prága gombsor melletti kapcsolót utólag építették be, központi zárónak. Az nincs, be kell falazni. Fölötte ami neked zöld központi nyitó, az egy piros visszajelző helyén van (olajszűrő eltömődésjelző).

Az alsó három visszajelző közül a középső a fehér és két szélső a piros. Piros (sebváltó olajhőfok) - Fehér (hátramenet bekapcsolva) - piros (sebváltó olajnyomás hiány)

 

A középső műszertáblád egy korábbi szériából való 1983 előttről. Hiányzik róla a "STOP" vészkapcsoló.

 

A bal oldalin meg nem látom a motorindító nyomógombot. A második sor 3. kapcsolója helyére pedig vakdugó való. 

A felső sor:

ablaktörlő bal - ablaktörlő jobb - tükörfűtés - ködfényszóró

Második sor:

szélvédő páramentesítő - utastéri fűtés - vakdugó - parklámpa 

harmadik sor 

Teremvilágítás 1 - teremvilágítás 2 - tartalék kapcsoló/teremvil. 3. - vezetőfülke világítás

negyedik sor

automatikus kipufogófék ki/be. - vezetőtéri szellőző ventillátor 

 

Kb. ennyit tudok így hirtelen okoskodni.

 

 

 

  

Előzmény: Warlimont (105788)