De jó, hogy itt van ez az Illés (nem is tudom, eddig miért nem szólt bele)! Pont azokat mondja, amiket én is mondtam, vagy mondtam volna (váltókon való sebesség, 2A út, és a földalatti a Bartók Bélán egészen Gazdagrétig). Nem baj, majd bagojj megmondja, hogy miert nem jó! SZVSZ a közlekedéstervezés korán sem olyan egzakt tudomány mint áltában egy építész-, villamos-, vagy gépészmérnöki tervezési feladat, plane nem gyógyszergyártás. De csak az én szkeptikus magánvéleményem. A múltkor láttam a Közlekedéstudományi Szemlében egy háromoldalas cikket arról, hogy hogyan kell biciklizni. Gyönyörű volt, tele rafinált képletekkel, tényezőkkel, matematikai csodákkal. Minden elismerésem azé, aki kitalálta. Tényleg, őszintén mondom. De. A Mari néni is tud biciklizni, annélkül, hogy ezt értené! Akkor most kinek van igaza? Szerintem az igazsag valahol a kettő között lehet. Nem árt az elméleti tudás, de gyakorlat nélkül nem sokat ér. Az elméleti dolgokról én -és gondolom a többi amatőr műkedvelő is- szivesen hallanánk, de bagojj is csak annyit tud mondani, hogy adat nyema. Ami igaz is, sőt, pénz sincs. De legalább had álmodozzunk!
Egyébként tudjátok mi fog megvalósulni, abból a sok dologból, amit itt összehordtunk? A megszüntetett villamosvonalak honlapja. Előszőr azok, amiket SzigDani leírt, aztán a többi, kb. ebben a sorrendben: 62, 69, 23, 42, 49, 19, 41, 30, 50, 52, 13, 37, 17, 24, 12, 18, 59, 28, 14, 47, 61, 56, 4, 2, 6, 1