Járaszája Creative Commons License 1999.11.03 0 0 517
De jó, hogy itt van ez az Illés (nem is tudom, eddig miért nem szólt bele)! Pont azokat mondja, amiket én is mondtam, vagy mondtam volna (váltókon való sebesség, 2A út, és a földalatti a Bartók Bélán egészen Gazdagrétig). Nem baj, majd bagojj megmondja, hogy miert nem jó! SZVSZ a közlekedéstervezés korán sem olyan egzakt tudomány mint áltában egy építész-, villamos-, vagy gépészmérnöki tervezési feladat, plane nem gyógyszergyártás. De csak az én szkeptikus magánvéleményem. A múltkor láttam a Közlekedéstudományi Szemlében egy háromoldalas cikket arról, hogy hogyan kell biciklizni. Gyönyörű volt, tele rafinált képletekkel, tényezőkkel, matematikai csodákkal. Minden elismerésem azé, aki kitalálta. Tényleg, őszintén mondom. De. A Mari néni is tud biciklizni, annélkül, hogy ezt értené! Akkor most kinek van igaza? Szerintem az igazsag valahol a kettő között lehet. Nem árt az elméleti tudás, de gyakorlat nélkül nem sokat ér. Az elméleti dolgokról én -és gondolom a többi amatőr műkedvelő is- szivesen hallanánk, de bagojj is csak annyit tud mondani, hogy adat nyema. Ami igaz is, sőt, pénz sincs. De legalább had álmodozzunk!
Egyébként tudjátok mi fog megvalósulni, abból a sok dologból, amit itt összehordtunk? A megszüntetett villamosvonalak honlapja. Előszőr azok, amiket SzigDani leírt, aztán a többi, kb. ebben a sorrendben: 62, 69, 23, 42, 49, 19, 41, 30, 50, 52, 13, 37, 17, 24, 12, 18, 59, 28, 14, 47, 61, 56, 4, 2, 6, 1