John Howard Creative Commons License 1999.10.27 0 0 328
OK., így már felfogtam a számítógépet! :)

Egyébként a kapacitáshoz: 10 peces követési időknél a kitérőknek ötpercnyire kellene lenni, ez a forgalomtól független, zártpályás esetben 2-3 megállónyi lehet. Ha kétszeres kitérőmennyiséget építenének be, lehetne 5-10-15-20 perces követést is megvalósítani egyvágányú vonalon. Öt percenként csatolt Ganzokkal, azért már szép nagy utasteljesítmény jönne ki. Persze, itt már kérdés, hogy a beépített váltók nem kerülnek-e többe, mint a megállók közötti második vágány.

"Alvó" vonalaknak ezt a hármat tudom (43, 44, 67), ezeken szüntették be a közlekedést, a többinél (5, 8, 10, 40, 51, 64, lehet, hogy kimaradt valaki) magát a vonalat számolták fel. Ennél a háromnál mindegyiknél a pálya állapotára hivatkozva. szünetel a forgalom Lehet, hogy nemsokára a 62-es is csatlakozik hozzájuk?

Előzmény: névtelen (327)