Carpy Creative Commons License 1999.10.25 0 0 147
Erdekes, amit a Blaharol irsz, remelem sikerul elohalaszni azt az ujsagot!

Barmi is epuljon Del-Budan a metro helyett, egy Tetenyi uton futo villamosvonal nagyon fontos lenne; nemcsak az utasforgalom, de a halozati funkcio is indokolja. Tehat az 1-es vonalvezeteset elsosorban attol tennem fuggove, hogy lesz-e 4-es metro.

Az 1-es villamos meghosszabbitasa az Etele terig szerintem a Fehervari uton lenne a legjobb. Ugyanakkor felelos helyen azt allitjak, hogy a Fehervari ut mar nem bir el tobb villamost. Ez nem fedi a valosagot: ha a Bartok Bela elbirja a 19-est meg a 49-est a 18-as es 47-es mellett, akkor a Fehervari is elbirja az 1-est es a 41-est. (Itt jegyzem meg, hogy van egy olyan sanda gyanum, hogy lesz egy 1A betetjarat, es nem fog az osszes 1-es villamos atmenni Budara.)
A Fehervari utrol pedig az Etele uton vezetnem be Kelenfoldig, erintve igy Kelefold varoskozpontot. Mindenkeppen tovabbvinnem Ormezo, Gazdagret iranyaban, szivem szerint a Kelenfoldi pu felett, bizonyos feltetelek teljesulese eseten a szukseges utasmennyiseg is meglenne hozza, meg a szokasos "halozatban gondolkodasom" is ezt kivanja.

Ha lesz 4-es metro, akkor.... ebbe meg belegondolni is rossz....

Előzmény: John Howard (146)