John Howard Creative Commons License 1999.10.25 0 0 146
A Blahán az aluljáró állítólag szerkezete olyan, hogy a két oszlopsor folytatódik le a föld alá, a villamosmegállókhoz vezető lépcsőknek meg a váza meg is van lefelé is. Az eredeti tervek a továbbfejlesztést a Körút lesüllyesztésével képzelték el, a teljes közúti- és villamosforgalom a gyalogos aluljáró alatti szinten bonyolódott volna le, a 4-6-os villamosok megállója pedig a mai alatt lett volna 7-8 méterrel. Nem tudom, milyen hosszú lett volna a rámpa, forrásom (Autó-Motor, valamikor a hatvanas évek közepén) szerint a Népszínház utca és Dohány utca között már a föld alatt ment volna minden. Egyik nap megpróbálom előásni a lapszámot.

Ha valaki tud erről bővebbet, ossza meg velünk!

Az 1-es villamosra szerintem is a legjobb megoldás az lenne, ha egyenesen menne tovább a Hamzsabégi úton a vasút mellett, és a Bartókon érné el a Kelenföldi pu.-t. Egy meghosszabbítást is el tudnék képzelni Gazdagrét felé a pályaudvar alatt, vagy felüljárón, esetleg végig enyhén emelkedve, fel, akár egészen a lakótelep felső végéig. Túl futurisztikus?

Üdv:
John Howard

Előzmény: SzigDani (142)