BahnScorper Creative Commons License 2021.03.26 0 3 105612

Az a 8-10 inkább csak 6-7, az is csak a buszok, trolik esetében... a villamosoknál inkább csak az utóbbi 4 évben voltak pozitív lépések. Arról nem is beszélve, hogy mekkora lemaradást kellett behozni, még a közép-európai térségben is, ahol közben sok más üzem sem csak lógatta a lábát (ami Krakkóban történt ebben az időszakban, az az igazán példaértékű).

 

Persze, valóban örülni kell, hogy végre elindult valami, és én örülök is, főleg a pótkocsiknak... azt meg el lehet fogadni, hogy nincs mindig ember és pénz, máshol sem megy ez másképp. Viszont ami elkészül, annak sokáig szépnek és jónak is kell maradnia, ennek a kivitelezés a kisebbik fele, a nagyobbik a tárolás, gondozás.

 

 

Amit viszont írtál, hogy

 

kaptak Dél-Pesten tavaly tetőt a fejük fölé a helyi megőrzött járművek

 

ott adja magát a kérdés, hogy melyik régi buszt hol tárolják? (A villamosokat tudom, a troli egyértelmű. :-) )

 

Előzmény: M.A.F.A. (105610)