M.A.F.A. Creative Commons License 2021.03.23 -3 13 105610

Meg kell nézni, hogy mit tett a BKV az elmúlt 8-10 évben a közlekedési emlékek megőrzéséért, nemzetközi összehasonlításban is példaértékű az a tevékenység ami ezen a téren zajlik. Előfordulhat és elő is fordul, hogy egy-egy projektre a járműpark miatt szintén nem egyszerű fő tevékenység mellett kevesebb erőforrás jut, ill. valamilyen nehezen beszerezhető alkatrész miatt egy-egy projekt egy időre teljesen le is áll, de idővel ezek is megoldódnak.

Fejlődésre mindig van lehetőség, ennek keretében kaptak Dél-Pesten tavaly tetőt a fejük fölé a helyi megőrzött járművek, remélhetőleg ez folytatódik pl. a troliban is.


Azt senki ne gondolja, hogy a folyamatokban lévő esetleges hibák bentről nem látszanak, de a topictárs gondolatához csatlakozva én is azt gondolom, hogy ezek a járművek a köznek készülnek, az elkészültek a köz javát és a járműbarátok örömét szolgálják, így a "köszönöm" gondolata kellene legyen a legerősebb. Természetesen ésszerű és konstruktív kritika előfordulhat, de ahogy a topictárs is célzott rá, vannak olyan megnyilvánulások, amik biztosan nem viszik előre a dolgokat, sőt, inkább azt mondanám, hogy az értékmentő munka öncélú fikázása kifejezetten destruktív az abban szívvel-lélekkel részt vevők számára.

Előzmény: D 20 (105607)