bpi-211 Creative Commons License 2021.03.06 0 1 105550

Igen, pár dologra valóban volt válasz, de több kérdés még nyitott.

 

Nekem az emlékeim nagyon homályosak, eleve inkább a '91 utáni időkre emlékszem jobban (meg sajna akkoriban nem szerettem őket, mert fujj régi, lepukkant kocsik), amikor már a hegyi vonalakon nem jártak prágások (zömében 8, 21/21gy, 41/41gy, 53, 139-el utaztam akkoriban). A két vonal közül, ahol voltak prágások, inkább a 41gy volt, amin mindenféle megfordult, 139-en inkább az 52/53-asok jártak. De, arra határozottan emlékszem, hogy volt még olyan, aminek nem volt indításjelzője (de ilyenből kevés volt), meg volt, amin csöcsös ajtókezelő gombok voltak, csak tényleg nehéz kibogozni, hogy melyik, melyik évjárathoz tartozott. Az ico kapcsolós leszállásjelzők viszont szerintem is csak '85-től voltak BKV-nál, ahogy ezt más is írta, mert a 87-83 szinte biztos, hogy nem ilyen volt (az volt egy időben 41gy törzskocsi és azon elég sok részletet megfigyeltem, mivel sokat utaztam vele).

Előzmény: nohab (105547)