trizs77 Creative Commons License 2021.02.28 -2 2 105487

 

Nekem egészen más emlékeim vannak 266-osokkal.

 

Itt most NEM az Ik-266-os volán autóbuszokról van szó.

 

 - volt kb. 5000 db = 98,4%, helyközi, Ik-266.25 típusú busz = Róluk most nincs szó.

 - volt kb. 50 db (??)= 1% Ik-266, háromajtós városi busz = Róluk most nincs szó.

 - volt kb. 30 db (??) = 06,% Ik-266, kétajtós városi busz = Nos róluk van szó.

 

 

Kevered.

Kevered.

Olvass figyelmesebben.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

A Volánokhoz kb. 5100 db IK-266-os került.

Több mint bármilyen más típusból.

 

Kb. 1973-1975 között került a Volánokhoz kb. 30 db (?)  db olyan Ik-266 is mely két ajtós volt, de városi kivitelű.

Például bal oldalon csak egyes ülések voltak.

 

Nem keverendő a három ajtós, helyi kivitelű Ik-266 buszokkal.

Az más tészta.

 

Ez az összes volános Ik.266-os kb. 0,6%-a.

 

Porond olvtársunk erről a 0,6%-ról írt és kérdezett.

Te meg a másik kb. 99%-ról akarsz válaszolni ?

 

A kettő nem fog stimmelni.

 

Dr.Lovász György és/vagy Mihál olvtársunk talán tudja, hogy ez a kb. 30 db kétajtós, városi, IK-266 hová került?

Én nem tudom.

 

Talán került közülük 1-2 db a 18.számú Volánhoz is.

Ezek a Ik-266 buszok zárt vezető fülkével készültek.

Botváltósok, hat sebességesek voltak.

Végsebességük pedig gyárilag 63 km/h volt.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ne keverd.

 

De ha tényleg van infód Komárom megyei, városi kivitelű, Ik-266 kocsikról, általában GC 75-xx sorozat, akkor azt oszd meg velünk.

 

 

 

Előzmény: Köny (105485)